L'Arxiu Fotogràfic de la Fundació Antonio Gaudí és un banc d'imatges de les obres de l'arquitecte que té per objectiu la difusió  d'imatges d'utilitat per a la investigació i l'estudi de la seva obra.

Els enllaços que s'ofereixen a continuació ordenats per obres condueixen a pàgines amb imatges de referència a baixa resolució. Per sol·licitar una còpia en alta resolució i obtenir una autorització per reproduir alguna imatge d'aquest arxiu sol·licitem comunicar-ho indicant els codis de les fotografies requerides a través del Formulari de contacte.

Les fotografies que componen l'Arxiu Fotogràfic Gaudí estan subjectes a drets d'imatge i no es poden reproduir sense el permís exprés de la Fundació Antonio Gaudí.

CASA BATLLÓ

SAGRADA FAMÍLIA